Časté dotazy
Časté dotazy
Podívejte se na časté dotazy od našich zákazníků a pokud tu nenajdete odpověď na ten váš, napište nám na e-mail: info@marieli.cz, odpovíme co nejdříve.
Monogramy
Můžete mi vyšít na polštář celý verš?
S ohledem na možnosti výšivky doporučujeme vzkaz nebo heslo do patnácti znaků. Nebojte, pokud zjistíme, že se tam daný text nevejde, ozveme se vám.
Můžu mít výšivku na polštáře z kolekce MONTAUK?
Ano, výšivka je možná na polštáře všech kolekcí. Monogramy a výšivky
Jak dlouho budu čekat na povlečení s monogramem nebo textem?
Standardní doba doručení vašeho povlečení i s výšivkou je do 10 dnů od objednání. Pokud potřebujete vaše nové povlečení dříve, napište nám na info@marieli.cz. Zkusíme to nějak vymyslet.
Můžete mi monogram vyšít v bílé barvě?
Ano, výšivka je možná v bílé, ale i dalších barvách dle Vašeho přání.
Výplně
Kde šijete peřiny?
Peřiny z husího prachového peří MARIELI vyrábíme v České republice a jsou vhodné i pro alergiky. Nabídku najdete zde: Peřiny a polštáře
Můžu mít atypickou velikost peřiny?
Můžete. Napište nám prosím na info@marieli.cz váš požadavek, typ provedení, o který máte zájem (MAKO BATIST nebo BATIST S KAŠMÍREM. Dejte nám prosím 5 dní na zaslání nabídky. Atypický rozměr nemáme skladem.
Platba
U nás můžete zaplatit PŘEVODEM a nebo KARTOU (zabezpečená platební brána ShoptetPay). Pokud na svoje povlečení spěcháte, doporučujeme platit kartou, je to bezpečné a platbu evidujeme okamžitě. Je možné také provést platbu přes ApplePay. GooglePay platbu pro vás připravujeme.
Platba bankovním převodem
Údaje k platbě převodem vám dorazí se shrnutím objednávky do vašeho e-mailu. Dle těchto údajů (nezapomeňte na variabilní symbol) prosím vše uhraďte do 7 dnů. Objednávku připravíme hned, jakmile platba dorazí na náš účet.
V našem e-shopu není možná platba na dobírku.
Doprava a doručení
Můžete si vybrat několik druhu dopravců. Zásilkovna doručení na adresu, Zásilkovna výdejny, PPL na adresu, PPL Parcel shop. Oba dva dopravci doručují i na Slovensko.
V případě, že překročí váha objednávky nad 10 kg, lze vybrat jen PPL dopravu.
Všechny naše produkty vám dodáme rychle a u objednávky nad 3 000 Kč zdarma.
Povlečení a peřiny máme skladem, pokud objednáte do 14:00h, objednávku pošleme ještě ten den. Objednávka by k vám měla dorazit do 3 dnů od objednání. Vše závisí také na dopravci a jeho aktuální vytíženosti.
O stavu objednávky vás bude informovat vybraný dopravce elektronicky a pomocí SMS. V případě můžete vše sledovat také v jejich aplikaci na svém telefonu.
Doručujete i na Slovensko?
Ano, zásilku pošleme i na Slovensko. Zaplatit můžete v EUR měně. Stačí si ji nastavit na nahoře v pravém rohu.
Můžete mi doručit zásilku na specifické místo / adresu?
V případě, že potřebujete doručit zásilku na specifické místo / termín. Prosím, domluvte se napřed s námi a zkusíme to nějak vymyslet.
Zabalíte mi zboží jako dárek nebo lze přidat speciální osobní vzkaz?
Vámi objednané zboží vám rádi zabalíme jako dárek. Vše stačí napsat do poznámky u objednávky a pak se domluvíme už individuálně napřímo s vámi.
Změna termínu nebo adresy doručení zboží
V případě, že potřebujete změnit adresu doručení po potvrzení objednávky, prosím kontaktujte vámi vybraného dopravce a na změně adresy nebo termínu se domluvte přímo s vybraným dopravcem.
Výměna a vrácení zboží
MARIELI zásilka mi přišla poškozená
V případě, že vaše zásilka dorazila s roztrženým, silně pomačkaným balením, zásilku prosím nepřebírejte. S dopravcem je nutné na místě sepsat reklamační protokol, jehož kopii nám prosím zašlete na info@marieli.com. Do druhého dne od obdržení vaši zprávy vás kontaktujeme k dalšímu postupu.
Obsah zásilky neobsahuje objednané zboží
U nás ve skladě budeme vše dělat tak, aby se tohle nestalo. Přesto, kdyby tato situace nastala, přepošlete nám prosím na info@marieli.cz potvrzení vaší objednávky, kterou jste od nás obdrželi. Vyplňte formulář k vrácenému zboží a zásilku nám prosím zašlete zpět dle instrukcí zde.
Jak mohu vrátit nebo reklamovat zboží?
Podrobný návod k vrácení zboží naleznete na této stránce na našem webu.